pár informací k rezervacím a k příchodu
- dodržujeme stanovená hygienická opatření
- s ohledem na značnou vytíženost našeho studia vyřizujeme rezervace a dotazy především mailem, uvedete-li své telefonní číslo, spojíme se s vámi
- děkujeme za dodržení příchodu ne dříve než 5 minut před časem rezervace s ohledem na nerušený průběh a ukončení procedur předešlých hostů
a co dál ?
- zvonek WELLNESS najdete zvenku na domě vlevo od vchodových dveří, zvoňte až 5 MIN PŘED PROCEDURAMI, nikoli dříve, s ohledem na probíhající procedury a závěrečnou klidnou relaxaci zákazníků objednaných před vámi. Při dřívějším příchodu pravděpodobně nebude možné vám otevřít dříve, než je domluveno, velmi děkujeme za pochopení
- výtah občas trucovitě zastaví v 1. patře, ale vy chcete do 2. patra, zmáčkněte proto znovu tlačítko 2, v opačném případě po výstupu z výtahu na vás čeká v 1. patře zubní klinika :-).
- při zpoždění zašlete SMS pak s vámi budeme počítat, ale bez předchozí zprávy lze akceptovat zpoždění do 15 minut, při delším zpoždění bez ohlášení bohužel rezervace může propadnout bez náhrady, s ohledem na další zákazníky a nerušený průběh jejich procedur, rovněž dle Obchodních podmínek.
co s sebou a jak je to s rezervací?
- vezměte si v každém případě vlastní přezutí, jak uvádíme v informacích k příchodu -pomůžete nám tím udržet čisté prostředí pro všechny. Z hygienických důvodů u nás nenajdete papuče k zapůjčení, nicméně pohybovat se bez obuvi v masérně a nebo v mokrých prostorách rozhodně nedoporučujeme.
- župany jsou třeba, jdete-li k nám na více než jednu proceduru. S ohledem na ostatní návštěvnice a návštěvníky, se kterými se můžete v hale míjet, je ve studiu samozřejmostí pohybovat se pouze v županu a nikoli ve spodním prádle nebo v ručníku, může jít o váš oblíbený župan, nebo o zapůjčený kousek za 50 Kč. Mezi jednotlivými místnostmi, toaletami a prostorem k oblékání v našem studiu není možné přecházet bez oblečení nebo v ručníku
- objednejte se na procedury mailem: [email protected]
- využít lze rezervaci rovněž náš webový formulář na dotazy a rezervace
- telefonicky vám podáme informace, pokud se dovoláte, pokud ale telefon nevezmeme, a to se stává často, nezlobte se na nás, jsme maséři, věčně v pohybu...
- veškeré rezervace potvrzujeme mailem, veškeré dotazy poctivě zodpovídáme rovněž mailem maximálně do dalšího dne
- nejste-li vlastníkem poukazu na procedury a chcete se objednat, zašlete s dotazem i vaši představu o masážích, procedurám, rádi ve všech bodech poradíme, v případě zájmu a uvedení telefonního čísla zavoláme
- jste-li majitelem dárkového nebo slevového poukazu, uveďte vždy kód ( nebo číslo a heslo, nebo unicode) , vaše jméno, telefon, preferované dny/ časy a další informace či dotazy, rádi poradíme a na základě vašeho upřesnění zašleme nabídku volných termínů.
- rezervace se stane závaznou, obdržíme-li od vás zpětné potvrzení závazné rezervace s informacemi k příchodu.
- Pokud do 24 hodin po odeslání mailu neobdržíte mailem odpověď / potvrzení rezervace mailem, zkontrolujte správnost mailové adresy, váš mail k nám možná vůbec nedorazil. V případě přetrvávajících potíží s nedoručeným mailem nás informujte formou SMS o zaslaném mailu, ozveme se v co nejkratší době telefonicky a vše rychle vyřešíme.